Blbost je velký dar přírody. Činí člověka šťastným.

Anděl

6. prosince 2005 v 18:16 | Kotletka |  Citáty
"Žena je nejdokonalejší ze všech stvoření. Je přechodem od člověka k andělu."
"(Honoré de Balzac)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Antero Antero | Web | 6. prosince 2005 v 20:21 | Reagovat

S tou druhou větou by se možná ještě dalo souhlasit, s tou první ale rozhodně ne... :)

2 Adam Adam | E-mail | Web | 6. prosince 2005 v 22:46 | Reagovat

Vezmi mě, vezmi mě, anděli!

3 Kotletka Kotletka | 7. prosince 2005 v 21:59 | Reagovat

Antero: Ale řekl to muž, tudíž na tom asi něco bude :c)

4 Meribet Meribet | E-mail | Web | 8. prosince 2005 v 21:42 | Reagovat

Tak tenhle cintát mám právě tady na desce stolu! :) Přítel, když si to přečetl, tak prohlásil: "cože to??? cože je žena??? ježiš, kdo tohle mohl vymyslet...ten musel něco chtít od nějaký ženský, miláčku, víš, že jsi nejdokonalejší....." :))) *

5 Kotletka Kotletka | 9. prosince 2005 v 13:11 | Reagovat

Meribet> No jo no chlapi si to nechtěj připustit... ;)

6 Pája Pája | Web | 9. prosince 2005 v 13:13 | Reagovat

jjj, jen si rikam, kdo by byl veci chudak, esli chlapi bez zenskych nebo zensky bez chlapu.... =)))

7 Kotletka Kotletka | 9. prosince 2005 v 13:16 | Reagovat

Pája: jak kdy... :))

8 Prochy Prochy | 12. prosince 2005 v 21:35 | Reagovat

Nikdy jsem neslyšel o tom že Honoré de Balzac byl hlucho-němo-slepej? To vymyslela spíš nějaká obzvlášť povedená ženská, ne? =)))

9 Kotletka Kotletka | 12. prosince 2005 v 21:42 | Reagovat

Prochy: nebyl ani jedno z toho a prý to opravdu řekl on ;c)

10 Gallego Gallego | 12. prosince 2005 v 22:13 | Reagovat

Prochy, on nebyl hluchej, němej ani slepej.. Ale Frantíci-umělci mívali děsnej zlozvyk v absinthu..;))

11 antiwoman antiwoman | 19. prosince 2005 v 22:43 | Reagovat

žena je největší přítěží muže, zpomalujícía brzdící jeho vývoj... Tvorem vkládajícím překážky pod nohy.

12 Kotletka Kotletka | 20. prosince 2005 v 15:38 | Reagovat

antiwoman: Jsi ženami zklamán? Nebo proč si to myslíš?

13 antiwoman antiwoman | 22. prosince 2005 v 0:24 | Reagovat

Protože ženy se dokáží dokonale přetvařovat a někdy možná ani nemají tušení, jakou bolest tím mohou druhému způsobit. Pokud se jedná o citlivou povahu, trvá to ne týdny, ale měsíce a roky nežli zapomene na toto jednání...Ač je to někdy těžké, je lepší ujasnit si vztahy předem a nečekat něco víc. A to ženy možná neumí, co si o tom myslíš?

14 Kotletka Kotletka | E-mail | 24. prosince 2005 v 13:04 | Reagovat

Ano, ženy se dokáží někdy dokonale přetvařovat, ale ruku na srdce, muži to také dokáží a nás to pak bolí stejně dlouho. Nemůžeš ale házet všechny ženy na jednu hromadu (muže také ne). Je mezi námi spousta citlivých žen, které se nepřetvařují. A také jsou tu takové, které Ti rovnou řeknou :"se mnou počítej na jdenu dvě noci."

Někdy je těžké na začátku mluvit jak si to kdo představuje, ale těžko může kdokoliv na onom začátku říct, Tebe si vezmu nebo s Tebou to dlouho nevydržím. Až vzájemným poznáváním se o sobě pak dozvídáme více a pak se může rozohodovat co dál. Jenže všechno je případ od případu. nikdy nevíš co k dané věci toho dotyčného vedlo. Až s odstupem času se třeba cosi objasní...

15 antiwoman antiwoman | 25. prosince 2005 v 2:15 | Reagovat

Myslím si, že nemáš úplně pravdu. Hned napoprvé mě u tvého komentáře zarazila jedna věc a to je vážnost s jakou asi na vztah muže a ženy nahlížíš... Nevím jaký typ povahy asi jsi. Po přečtení jsem byl trochu v rozpacích z tvého pohledu na lásku. Mám pro tebe jednu otázku: Myslíš si, že řekněme vážný vztah mezi dvěma osobami vznikne za pár hodin či dnů? Možná jsi stejného mínění, možná že ne. Možná, že jsi typ, který rád zkouší nové věci a dokáže skákat z jednoho vztahu na druhý bez výčitek svědomí. Možná jsi typ, který se dokáže zamilovat, ale když vztah ztratí, následuje období kdy je duševně na dně a při tom se snaží neustále hledat východisko v rychle vybudovaných vztazích s jinými lidmi. A právě tohle období je nebezpečné pro ty, kteří si, například, s tebou něco začnou. Považuješ je za náhrašku vztahu předešlého a bereš je jako rozptýlení před vztahem dalším. Co když je druhá osoba citlivá a do tebe se zamiluje? A v tom je právě ten rozdíl mezi ženami a muži. Ikdyž o tom možná ani nevíš, snažíš se ho udržet, než si najdeš toho pravého. Rozdíl mezi ženami a muži je v jedné důležité věci - ženy mají potřebu mít při sobě pořád někoho druhého a dokáží se přetvařovat, aby ho neztratili... Jsou citlivější a představa, že nikoho nemáš tě může dovést až k takovému skutku. Muži dokáží lépe tomuto pokušení vzdorovat, dovedou se do sebe uzavřít a nikoho k sobě nepustit, než zapomenou. Samozřejmě, že moje tvrzení nemluví za všechny, ale ve většině případů platí...

16 Kotletka Kotletka | 25. prosince 2005 v 14:37 | Reagovat

K vážnosti mého pohledu na vztah mě vedla jedna věc. Když se muž, ve kterém se možná trochu vzhlížíš, je pro Tebe něco jako vzor, člověk od kterého se učíš, dva roky přetvařuje a až po dvou letech bolesti se konečně rozhodne řešit něco řešit, tak to bolí a když se sním vidíš jen sporadicky a pak přijdou Vánoce máš z toho všeho takový zvláštní pocit. Melancholie, rozčarování. Pak máš pohled na lásku spíše rozumový než citový.

K Tvé otázce: Láska na první pohled, ano, může existovat a myslím si, že muži se snáze a rychlejš zamilují, kdežto ženy potřebují většinou aspon pár dní, protože některé se po jistých zkušenostech bojí zamilovat. Pokud se ale žena opravdu zamiluje, trvá dlouho než dokáže na dotyčného zapomenout.

Já jsem ten typ, který se po rozchodu do sebe uzavře. Na venek se přetváří, že je vše vpořádku a jak se nemám skvěle, ale to jen proto, aby se nikdo nezačal v mých citech hrabat...

17 luky luky | 28. prosince 2005 v 2:28 | Reagovat

Zástupci ulic na Bermutce  a v Propadlišti si vyzvednou hlasovací formuláře pro volbu Velkého vonta

losna

18 Kotletka Kotletka | 29. prosince 2005 v 18:52 | Reagovat

antiwoman procitl, a podepsal se pod svým jménem luky... ooo co to? :)

19 antiwoman antiwoman | 1. ledna 2006 v 17:46 | Reagovat

pozor, antiwoman neni luky:)

Musím uznat, že sis asi musela prožít svoje a to o čem píšeš v prvním odstavci je opravdu zvláštní a ne zrovna pěkná zkušennost. Znáš proces idealizace? Tuším, že asi velmi dobře. To o čem píšeš byl asi kluk, který se do tebe nezamiloval tak jak jsi se ty zamilovala Ty do něho. Myslím si, že vím o čem píšu, zažil jsem to samé, ale z opačné strany, tedy ze strany holky. Ale jestli jsi stejná povaha jako já, možná budeš rozumnět mé interpretaci toho, proč se to možná stalo... Jestliže má někdo někoho opravdu rád a to teď myslím jak ve vztahu přátelském tak i ve vztahu vážnějším, neměla by existovat mezi těmito lidmy přetvářka. Základem každého vztahu je podle mého názoru upřímnost a schopnost dvou lidí si o problémech promluvit. Pokud vztah dosáhne těchto hodnot, není problém problémem, ale stane se, že vyřešením a upřímností se vztah ještě upevní. Asi to zní učeně, ale myslím že mě chápeš. Postupem času, jak jsem sbíral zkušennosti jsem zjistil, že velká většina případů, proč se ke člověk ke člověku chová tak jak by dotyčný nechtěl, aby se k němu druhý choval je chyba z obou stran.  A to většinou stejnou měrou. Pak záleží na tom, zda si jeden z těch dvou dokáže tuto myšlenku připustit a získat tím objektivní nadhled. Pokud k takovému závěru dospěje, je téměř vyhráno. Samozřejmě zde nemohu mluvit o vztahu "vážném"- tam záleží na vrozené přitažlivosti...Ale není nakonec přátelský vztah cennější, než "něco víc"? Už jenom proto, že z takového přátelského vztahu může postupem času vzniknout právě vztah, kterého by chtěl kluk a holka dosáhnout...Druhého si poté ještě více vážíš. Tím jsem chtěl nastínit mojí odpověď, proč si myslím, že si každý přetvařováním škodí sám sobě... A to jak Ty píšeš děláš jenom pro to, abys ostatní neotravovala. Zkus o tom popřemýšlet, je to samozřejmě můj názor, ale myslím si, že platí. Toho pravého poznáš podle toho, že Tě dokáže vyslechnout a pomoci...

20 Kotletka Kotletka | 2. ledna 2006 v 21:46 | Reagovat

ale antiwoman se zná s lukym nebo ne..? :)

a koho zvolili? :)

Ano, prožila jsem si svoje. Já ho měla a mám ráda. On mě má taky stále rád. Nejednalo se totiž o nějakého kluka, ale o tátu...

Souhlasím s Tebou, že vše je v upřímnosti. a opravdovej kamarád má cenu nejvyšší.

Přetvářkou si asi opravdu nejvíce škodí člověk sám sobě...

Troufám si tvrdit, že ve mě už trochu nastal zlom, našla jsem toho pravého člověka, který mě dokáže vyslechnout a snáží se pomoci a vděčím mu za dost. Mé dny dostali i vzatažených časech, své zlaté sluníčko.. :-[

Ještě stále seš názoru, že ženy jsou jen přítěží? :-/

21 antiwoman antiwoman | 2. ledna 2006 v 22:05 | Reagovat

antiwoman se se s lukym nezná, pokud o to jde...:)

Jsem rád, že už jsi se našla, protože přetvářka je jenom na škodu.A nejlepší je na tom všem to, že už jsi konečně vyhledala toho, kdo ti dokáže poradit a pomoci. To je hlavní!:) A možná je to o to pěknější, že jsou zrovna Vánoce a vše se obrací k lepšímu. Už nejsem názoru, že ženy jsou přítěží a musím přiznat, že když jsou ženy takové jako jsi ty, tak by se z nich měl poučit kterýkoliv muž a to myslím vážně...

A  také to, proč jsem se představil jako antiwoman bylo jenom proto, abych si s tebou mohl popovídat o tak zvláštním tématu jako jsme probrali...

22 Kotletka Kotletka | 3. ledna 2006 v 13:50 | Reagovat

Díky za poctu. Jsem ráda, že jsi trochu změnil názor. Představíš se mi pod pravým jménem? :-) Díky

23 někdo:) někdo:) | 3. ledna 2006 v 23:26 | Reagovat

Za poctu děkovat nemusíš. Víš, musím ti jednu věc říct...Jsem moc rád, že jsem měl možnost se s tebou v životě potkat. Souvisí to s celým minulým rokem, který pro mě znamenal rok plný změn a hlavně poznání. Možná ti to bude připadat nadnesené, ale hlavní roli člověka, od kterého jsem se toho hodně naučil, ač to občas stálo mnoho sil jsi byla právě ty. Byla jsi pro mne člověkem, od kterého jsem se naučil druhé tolerovat a byla jsi to právě ty, kdo mě naučil si druhých vážit a uznat svoji chybu, možná, že jsem poznal sebe samého...

Z toho důvodu se ani nechci představit, nemohl bych se ti asi potom podívat do očí:-)

24 Kotletka Kotletka | 4. ledna 2006 v 23:12 | Reagovat

Asi? Zkus a uvidíš :)

Jsem ani netušila, jak dokážu býti prospěšná... ;)

25 někdo:) někdo:) | 5. ledna 2006 v 21:04 | Reagovat

Možná že bych to zkusit mohl, ale asi bych to zkusil jenom jednou, na víc už bych v sobě sílu nenašel:)

No vidíš, asi máš v sobě netušené možnosti, nebo spíš ten, kdo je s tebou si je v tobě umí najít a ani nemusíš nic dělat...Každý si v druhém najde to co se mu líbí a pokouší se to rozvíjet...

26 Kotletka Kotletka | 7. ledna 2006 v 18:47 | Reagovat

To sice ano, ale když se pak sejde více lidí najednou co si v Tobě něco najdou a začnou to rozvíjet, tak z toho taky můžeš zmagořit... ;)

27 někdo:) někdo:) | 7. ledna 2006 v 20:32 | Reagovat

To je možné, potom jde o to, zda jsi psychicky odolná, a dokážeš ty lidi s nadhledem zvládnout. Jestli nejsi, tak pak se cítíš rozervaná a nevíš kam dřív skočit. Ty s tím máš nějaké vlastní zkušenosti?

28 Kotletka Kotletka | 24. ledna 2006 v 12:58 | Reagovat

jo mám :)

29 někdo:) někdo:) | 6. února 2006 v 22:36 | Reagovat

tak když Ti to nebude vadit, tak bys je mohla napsat:)docela by mě to zajímalo...

30 Kotletka Kotletka | 7. února 2006 v 19:45 | Reagovat

Chceš o sobě něco dozvědět? :))

31 někdo:) někdo:) | 7. února 2006 v 22:34 | Reagovat

jak o sobě? o sobě vůbec ne, spíš o tobě, já vim kdo sem:)))

32 Kotletka Kotletka | 8. února 2006 v 18:11 | Reagovat

Já taky vím kdo jsi :))

33 někdo:) někdo:) | 10. února 2006 v 0:39 | Reagovat

no jo,mě je to úplně jedno:)))tak když nic tak nic

34 Kotletka Kotletka | 10. února 2006 v 12:29 | Reagovat

:)

35 někdo:) někdo:) | 14. února 2006 v 20:55 | Reagovat

:D

36 Kotletka Kotletka | 16. února 2006 v 21:38 | Reagovat

teď se tu budeš pouze smát? ;D

37 někdo:) někdo:) | 1. března 2006 v 22:50 | Reagovat

no to me de nejlip a jeste mi to k tomu bavi,tak asi jo:DD tak neco muzes povidat, ne?:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama